Sitemenu

dinsdag 21 november 2017
content-main-left

Nieuws

Onder de noemer ‘Wikken en wegen: één dekstier of vijftig ki-stieren?’ organiseert CRV in september vijf studienamiddagen met aansluitend bedrijfsbezoek.

Vleesveehouders moeten in hun bedrijfsmanagement meerdere keuzes maken. Eén ervan is de keuze tussen het werken met een eigen stier of met diverse ki-stieren. Tijdens vijf studievergaderingen behandelt dr. Geert Hoflack vanuit zijn achtergrond en ervaring beide opties.

Aansluitend licht CRV haar gespecialiseerde dienstverlening voor de vleesveehouderij toe, gevolgd door een bedrijfsbezoek.

Data en locaties

  • Maandag 5 september: De Kasteelhoeve, Doorniksesteenweg 314 te 8582 Outrijve-Avelgem. Aansluitend bedrijfsbezoek bij Geert Demasure, Avelgem
  • Dinsdag 6 september: Parochiecentrum Oplinter, Ganzendries 29 te 3300 Oplinter. Aansluitend bedrijfsbezoek bij Karel en Raf Jonckers, Linter
  • Maandag 12 september. Vleesveebedrijf Pieter Gillis, Vlasrootstraat 123 te 9190 Kemzeke. Aansluitend bedrijfsbezoek bij Pieter Gillis, Kemzeke
  • Dinsdag 13 september. Avowest, Schipvaartweg 10 te 8970 Poperinge. Aansluitend bedrijfsbezoek bij Pascal Decroos, Stavele
  • Woensdag 14 september. Zaal Molenhof, Molenstraat 24b te 2960 Brecht. Aansluitend bedrijfsbezoek bij Steve Paelinckx, Brecht

Ontvangst telkens vanaf 12.30 uur. Einde voorzien omstreeks 17.00 uur.

Graag aanmelden vijf dagen vooraf via www.crv4all.com of CRV Klantenservice op (0032) 07815 44 44 of klantenservice.be@crv4all.com

Studiemiddagen over de keuze tussen werken met een eigen stier of met ki-stieren
Studiemiddagen over de keuze tussen werken met een eigen stier of met ki-stieren

datum

De dagen met de datum klopt niet volgens mij? Groetjes

Laat een reactie achter

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.
content-main-right

Tip de redactie!

Heeft u nieuws dat voor de redactie interessant is? Laat het ons weten!

Poll

NVM (25/10) De Nationale Vleesvee Manifestatie (NVM) verdient een breder publiek. De fraaie kampioenen en de ontspannen sfeer vormen een uitgelezen kans om de sector bij de burger en consument in een goed daglicht te zetten. De organisatie van de NVM zou er bij een volgende editie goed aan doen de consument naar het evenement te halen of met het evenement de consument op te zoeken.
Goed idee, NVM is een mooi uithangbord
Liever niet, de burger is toch kritisch
Twijfel nog
right