Sitemenu

dinsdag 21 november 2017
content-main-left

Nieuws

Dinsdag werden in de KBC-Boerentoren te Antwerpen de tien kandidates voorgesteld die meedingen voor de titel ‘Schoonste Boerin van Vlaanderen 2011-2012’. Onder de tien finalisten houden vier boerinnen vleesvee.

De vier vleesveehoudsters die meedingen voor de titel Schoonste Boerin, zijn:
- Lulu Andries (19) uit Bassevelde (varkens en rundvee)
- Brenda Pelssers (35) uit Rekem (veehandel en mestvee)
- Celine Vanspeybroeck (19) uit Oostrozebeke (gemengd bedrijf en hoeveslagerij)
- Angelique van Laere (31) uit Melsele (akkerbouw, vleesvee en hoevetoerisme)

Publieksprijs

De Schoonste Boerin zal verkozen worden tijdens Agriflanders, de landbouwbeurs die van 13 tot en met 16 januari plaatsvindt op de site van Flanders Expo te Gent. Zij wordt twee jaar lang de ambassadrice van de Vlaamse land- en tuinbouw en meer specifiek van de meer dan 25.000 Vlaamse boerinnen en tuiniersters in Vlaanderen.

Eén van de tien finalisten zal ook uitgeroepen worden tot de winnares van de publieksprijs. Deze prijs wordt overhandigd aan die persoon die de meeste stemmen wist te verzamelen via de online-voting-module op www.schoonsteboerin.be.

De online-voting-module wordt gelanceerd op 20 december 2010.

De finalisten ‘Schoonste Boerin van Vlaanderen 2011-2012’ met de laureate 2009-2010
De finalisten ‘Schoonste Boerin van Vlaanderen 2011-2012’ met de laureate 2009-2010

vleesveehoudster

ook de kandidate uit Leisele ,Feys Beatrice is vleesveehoudster

Laat een reactie achter

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.
content-main-right

Tip de redactie!

Heeft u nieuws dat voor de redactie interessant is? Laat het ons weten!

Poll

NVM (25/10) De Nationale Vleesvee Manifestatie (NVM) verdient een breder publiek. De fraaie kampioenen en de ontspannen sfeer vormen een uitgelezen kans om de sector bij de burger en consument in een goed daglicht te zetten. De organisatie van de NVM zou er bij een volgende editie goed aan doen de consument naar het evenement te halen of met het evenement de consument op te zoeken.
Goed idee, NVM is een mooi uithangbord
Liever niet, de burger is toch kritisch
Twijfel nog
right